Реєстрація
На головну Зв’язок RSS

СтаттіПрезентації, акції

Переглядів 278

Презентації, акції

            Робота ведучого на презентаціях та акціях різного характеру та напрямку (BTL – акції, рекламні акції, промоційні акції та ін.) суттєво відрізняється від роботи на всіх інших заходах за його участю. Це пов’язано з тим, що такі акції, на відміну від святкувань, мають чітку мету та конкретне завдання, наприклад: проінформувати певну категорію громадян про появу нового закладу, нової продукції, нової послуги, розповісти про їх переваги чи запропонувати продегустувати та ін.

            Над розробкою такої акції працюють кращі маркетологи, піар-менеджери, бренд-менеджери, в рекламну компанію інвестуються великі кошти, до участі залучаються відомі особистості і т. д., а годинна робота ведучого на завершальній стадії може або звести нанівець ці всі старання, або підсилити ефект, або, часом і таке бувало, затушувати маленькі і не зовсім недопрацьовані деталі. Тому до підбору ведучого на таку акцію потрібно віднестися дуже серйозно. Тут не може бути незначних моментів. Вік, стать, тембр голосу, зовнішність, ріст ведучого – це все повинно відповідати позиціонуванню Вашого Бренду на ринку. Бо, далеко не завжди, найвідоміший чи найдорожчий ведучий буде найкращим вибором. Наприклад, шістдесятирічний ведучий-чоловік на презентації жіночих панчішок може викликати різний ефект, чи дев’ятнадцятирічна дівчинка-діджей з тінейджерського клубу, навіть з ідеальним тембром голосу,  не завжди доречно буде сприйматися на презентації дорогого автомобільного салону. Хоча, зустрічалося кілька випадків, коли власне залучення „контрастного” ведучого давало дуже позитивні результати.

            Акції такого напрямку можна умовно поділити на ті, що відбуваються в закритому приміщенні і вуличні.

            Акції в закритому приміщенні.

            Якщо ми говоримо про акцію в закритому приміщенні, здебільшого ми маємо на увазі VIP-клієнтів, яких ми хочемо чимось здивувати. Так, власне здивувати, бо вони глибоко обізнані в ринку товарів чи послуг, які Ви збираєтесь їм запропонувати.

            Тривалість такого дійства коливається в межах двох-трьох годин. Звичайно бувають виключення зумовлені конкретною специфікою. Структурно дійство виглядає приблизно так: аперитив, презентація, фуршет, подарунки на згадку. Обов’язковим елементом є відповідне музичне оформлення, хостеси та присутній відомої особистості чи провідного експерта в галузі.

            Вуличні дійства.

            Всі акції, котрі відбуваються на вулиці, можна виділити у дві категорії: лотереї і „вуличні гуляння”. 

            Лотереї, як правило, влаштовуються для заохочування постійних клієнтів і залучення нових. Тривалість таких дійств рідко перевищує півтори години. Здебільшого, люди приходять на них отримати приз і, як показує практика, довго не затримуються.

            „Вуличні дійства” влаштовуються, в переважній більшості, на відкриття торгової точки, річниці існування торгової точки, до найпопулярніших народних свят (Новий рік, Великдень, День св. Валентина і т . д), і рідше під початок сезонних розпродажів і т .д. Така акція вже може тривати і чотири чи п’ять годин. За звичай біля торгової точки монтується сцена чи подіум, залучаються виконавці різних жанрів, ведучі проводять багато нескладних конкурсів і роздають, у якості призів, велику кількість рекламної продукції.

            Звичайно, в цьому розділі перераховані далеко не всі дійства цього напрямку. Тут наведені ті, де важлива присутній і де відіграє важливу роль ведучий. Але маркетологи, піар-менеджери, бренд-менеджери кожного дня придумують все нові і нові форми спілкування з клієнтами, тому перелік акцій за участю ведучого буде постійно поповнюватися.

Додати в Twitter

Фото ↴

Всього: 3