Реєстрація
На головну Зв’язок RSS

СтаттіПрезентації, акції

Переглядів 716

Креатив – нестандартні рішення для стандартних технологій, або правильне рішення в непростій ситуації.

Сьогодні ми спостерігаємо як невпинно міняються соціальні, політичні і економічні тенденції в суспільстві, міняється суспільство та ринки. Формуються нові культури, нові соціальні та психологічні устої. Зміни, що відбуваються кардинально міняють споживчі звички людей та стають невід’ємним елементом споживчої культури. Це неминуче змушує переглянути стратегії бізнесу, створення нових моделей, нових ідей.

Швидкі зміни значно ускладнюють завдання сучасного керівника у просуванні товарів чи бренду. В умовах зростаючої конкуренції це спонукає до постійного пошуку нових нестандартних рішень для доволі стандартних маркетингових технологій. Для цього ми звертаємося до різноманітних рекламних агентств, міняємо їх, затверджуємо все більші рекламні бюджети ..., а результату все менше і менше. За оцінками незалежних експертів левова частка цих коштів витрачається безрезультатно. Причина очевидна: споживач просто не бажає помічати нав’язливої реклами, в гіршому разі проймається відразою до рекламного товару чи бренду, а класичні рекламні технології уже не можуть балансувати на рівні ціни та якості.

Ефективність – ключова проблема реклами. Для успіху реклами необхідно більш зважено підходити до планування рекламної кампанії, вибору рекламної площі і носія, що забезпечить максимально можливий контакт з цільовою аудиторією, створювати несуперечний та звабливий образ продукції. Єфективна реклама передбачає вдале поєднання дієвого креативу і оптимального охоплення якомога ширшої цільової аудиторії.

Креатив уже став улюбленцем публіки завдяки комплексу методів стимулювання збуту, а саме:

-          мерчендайзинг (оформлення місць продажу);

-          системи знижок;

-          конкурси, розіграші, лотереї;

-          пробні продажі;

-          тестування продукту;

-          дегустації;

-          авто драйв;

-          семплінг (безкоштовне розповсюдження пробних взірців);

-          купівля товарів з подарунком.

Всі ці заходи, безумовно, є ефективним методом комунікації з потенційним покупцем, однак їх застосування переслідують лише два завдання: тимчасове збільшення обсягу продаж та привернення уваги до товару.

Завдання ж креативу складні але чіткі: привернути та зафіксувати увагу, перевести в площину позитивного сприйняття, закріпити уявлення про продукт в площині позитивних цінностей споживача, здійснити покупку. Можна стверджувати, що саме креативні рішення спонукають просуванню товарів в непростій ситуації – достойне застосування креативу.

Конкуренція брендів за увагу споживача, що здійснюється із застосуванням BTL – технологій, поки що недостатньо висока, щоб спонукати креативщиків „працювати на всю потужність”. Часто акції настільки стандартні, що заставляють споживача робити вибір лише за реальними властивостями продукту, або між запропонованими бонусами. Перед застосуванням такого напрямку встаньте на бік споживача та запитайте себе чи станете Ви купляти цей «?» товар, якщо за нього пропонують, наприклад, іміджеву футболку? Для споживача близький лише той продукт, який вписується в його життєву сферу, є логічним продовженням його життєвих принципів, домашньої обстановки та вжитку тощо. Всі інші продукти залишаються за межами його споживчої корзини. Тож перш ніж пропонувати споживачу свій продукт потрібно побувати в його серці. Чим не гідне завдання для креативної розробки?

                Креатив повинен забезпечити контакт із потенційним споживачем легким та невимушеним, поставити його в таку ситуацію, коли товар стане близьким, жаданим, необхідним. Відтак лише коли ми зможемо сказати про нашого споживача усе – хто він, чим займається, які у нього звички та стиль життя, по якій причині він купує наш товар (явні та приховані причини) – лише  тоді починайте творити і обов’язково створите щось нове, нетипове для вашого рекламного агенства.

Керівник економіко-правової групи «Консультант»
О.І. Баран
Додати в Twitter