Реєстрація
На головну Зв’язок RSS

СтаттіЗагальне

Переглядів 252

Практичні поради для вибору відеооператора за оголошенням.

          Спокуса легкої наживи існувала в усі часи та в усіх народів. На сьогоднішній  день одним із таких явищ є відео та фотозйомка урочистих подій. Напівпрофесійна техніка стала доступною для пересічного мешканця і тому  знаходиться багато сміливців, які купують таку техніку, а далі - подають своє оголошення у газети, журнали, клеять оголошення по стовпах і т.д. та як кажуть в одному із анекдотів: « ...права водія купив, а їздити -  не купив».

        Сьогодні мова піде про відеопослуги, а саме про практичні поради для вибору відеооператора за оголошенням:

  1. Зателефонуйте за декількома телефонами і дізнайтеся вартість необхідної послуги і складіть відповідний список. Тепер Вам необхідно вибрати декілька потенційних відеооператорів із цього списку та домовитись із ними про перегляд взірців. Радимо Вам викреслити людей, ціна послуг яких є суттєво нижчою від конкурентів. Як свідчить практика, такі оператори є або початківцями (будуть шліфувати свою майстерність на вашій урочистій події) або їхня продукція є гіршої якості, однак спокусливо низька ціна і «золоті гори» обіцянок часто перемагають здоровий глузд. Як каже народна мудрість — дешевий сир є тільки в мишоловці.
  2. Зверніть увагу під час перегляду взірців на місце Вашої зустрічі з відеооператором. Якщо зустріч відбувається в офісі або у його власній квартирі та Вам сподобалося переглянуте відео — можете впевнено замовляти. Ви будете знати куди Вам звернутися у випадку виникнення будь якої потреби. Якщо ж Вам передали диски для перегляду на зупинці, біля магазину і т.д., або Вам демонструють взірець за допомогою ноутбука у приміщенні кафе — запитайте себе де будете шукати людину з якою Ви будете бачитися два або три рази (з них один раз на власному весіллі або ювілеї) у випадку виникнення між вами непорозумінь? 
  3. При перегляді робіт ознайомтеся як мінімум з двома різними роботами одного оператора. Також зверніть увагу щоб на дисках або на самому відео було вказано контакти,  логотип та назву відеостудії або ім`я людини, яка виконала відеозйомку та монтаж. Цей крок дозволить Вам захистити себе від можливості переглянути відеопродукцію «чужого» виробництва.
  4. Уточніть модель відеокамери і наявність додаткових аксесуарів (наприклад накамерного світла). У знайомих або в Інтернеті Ви завжди зможете отримати порівняльну характеристику пропонованої Вам для послуг техніки. Узгодьте можливість врахування Ваших побажань стосовно музики та інших пропозицій під час монтажу. Постарайтеся, за можливістю, оформити такі речі документально (у двох примірниках). 
  5. Передачу майбутньому Вашому оператору завдатку (авансу) постарайтеся оформити документально (договором про надання послуг або квитанцією). Наступна рекомендація є найважливішою. Суму оплати за роботу відеооператора розділіть у співвідношенні приблизно 60% на 40%. Тобто, оплатіть по завершенні урочистої події не більше 60% коштів (включно із завдатком). Решту — 40% домовленої суми розраховуйте оплатити виключно після отримання готової продукції. Така формула дозволить завжди знайти компроміс та тримати козирну карту в рукаві. 

        Дотримання цих простих рекомендацій безпомилково дозволить Вам обрати якісних виконавців відеопослуг та у майбутньому з приємністю переглядати власне свято. Бажаю вам тільки вдалого вибору!     

 

Андрій Цебенко
Додати в Twitter


Коментарі
12.10.2008

Falcon

Хм, дещо з толком, дещо з відносно любительської точки зору.

2.Є клієнти, які не мають часу чи бажання чи ще там чогось йти в офіс, чи додому, або взагалі не дивляться, бо знають і оператора і рівень монтажу.

4. Кумедно. Для прикладу відома студія Бєліків інколи робить достатньо ненормальні речі, нічого - сходить з рук, чи студія "Колобок". Толку з того що сайт шикарно зроблений, коли роботи відверто любительські. Проте ціна зовсім не любительська. І зйомка начебто професійною технікою кривими руками. Як-то кажуть - мавп з гранатами вистачає.

5. На рахунок розрахунку - занадто складно. Достатньо двох варіантів - завдаток до 50%, розрахунок по факту - решту.

12.10.2008

anbor

Підтримую Фалкона, мавп з гранатами вистачае.У Львові набареться може з десяток добрих операторів.Практично ніхто з них не рекламуе себе в ЗМІ, або на стовбах, їм це не потрібно. Їх рекламують клієнти.Між іншим не всі з них знімають професійною,або напівпро технікою.Як казав мені, років 25 тому один знаний в ті часи львівський професіїний фотограф: "Я Сменой(дуже простий фотоапарат)зроблю кращий знимок ниж інші Никоном, бо я знімаю не фотоапаратом, а ГОЛОВОЮ"

12.10.2008

MN

мене цікавить скільки часу у Вас затрачується на монаж?

В мене затрати 40-72 години, продуктивнісь-1 хв за 1 годину, працюю в Edius,AE, Visual jok, PS, Studio,Scenaryst. Ніхто не забороняє знімати, монтувати, тамадувати, але ЦІНИ НЕ ДЕМПІНГУЙТЕ! В Харкові, Дніпропетровську зняти змонтувати коштує 50$! дані свіжі,я сам був в тих студіях дозбивали ціни!

Андрій Цебенко 28.04.2009
tsil

Цікавий спосіб прорекламувати новостворений сайт. Наскільки я пригадую, то нижченаведеному сайту я не давав дозвіл на передрук моєї статті, тим більше без вказання авторства та джерела. Дана стаття написана в ще у лютому 2008 року і надрукована у першому номері журналу "Креатив Івент" та розміщена на трьох інших сайтах їхніми адміністраторами, які отримали на це мою згоду. Прошу пояснити яким чином моя стаття з'явилася на вашому сайті. Вимагаю або вказати авторство або негайно забрати статтю  сайту.